loading...
نیکو دانلود | آرشیو بزرگ نرم افزار و بازی های رایانه ای و موبایل
علیرضا بازدید : 337 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

افتتاح رسمی انجمن نیکو دانلود

 

دوســــــتــــان عـــــــزیـــــــــز، ســـــــلام!

 

 امروز بعد از گذشت تقریبا 1 هفته از افتتاح رسمی وبسایت نیکو دانلود، قصد داریم که افتتاح رسمی انجمن نیکو دانلود را که به صورت شبانه روزی در حال آماده کردن آن بودیم را اعلام کنیم. هم اکنون میتوانید، از منوی بالای سایت و گزینه انجمن استفاده کرده تا به سرعت وارد انجمن شوید و از آن استفاده کنید. قالب این انجمن به طور کامل توسط تیم طراحی نیکو دانلود، طراحی و آماده سازی شده است و کپی برداری از آن به هر شکل ممکن پیگرد قانونی دارد.

 

از این به بعد میتوانید از انجمن سایت برای برطرف کردن مشکلات خود در مورد نرم افزار ها و یا هر چیز دیگری که در این سایت قرار خواهد داده شد، استفاده کنید و میتوانید مشکلات و سوالات خود و یا ترفند هایی که در مورد برخی نرم افزار ها یاد گرفتید را بیان کنید تا همه بتوانند از تمام نرم افزار ها نهایت استفاده را ببرند.

 

هم اکنون، انجمن این سایت دارای بیش از 90 تالار در بیش از 10 بخش متفاوت میباشد که برای مطرح کردن سوالات و مشکلات خود و یا هر موضوع دیگری در انجمن باید از آنها استفاده کنید.

 

در ضمن، به زودی در خود انجمن سایت، قوانین انجمن را هم قید مینماییم تا اول از همه با دقت به مطالعه آنها بپردازید; همچنین سعی خواهیم کرد، برای افراد ابتدایی و تازه کارتر، درباره مفهوم و کاربرد انجمن در فضای اینترنت نیز مقالاتی بنویسیم تا بیشتر با انجمن آشنا شوند.

 

تنها خواهشی که از شما کاربران عزیز، در مورد استفاده از انجمن این وب سایت داریم، عمل به قوانین و مقررات وضع شده انجمن میباشد تا بتوانیم انجمنی سالم، هماهنگ با شئونات اسلامی و فرهنگ پاک ایرانی داشته باشیم.

 

و همچنین، فراموش نکنید که برای استفاده از هر کدام از امکانات انجمن، باید عضو سایت ما باشید. برای عضویت، از منوی بالایی سایت، و گزینه "ثبت نام" استفاده کنید.

 

وبسایت نیکو دانلود، از این لحظه به بعد، یک وبسایت کامل به حساب می آید و از این به بعد شروع به گذاشتن نرم افزارها و بازی هایی که قبلا وعده آنها را داده بود، خواهد کرد!!!


علیرضا بازدید : 319 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دوســـتــــان عـــــزیـــز، ســـــلام !!!

 

امروز، مورخه سه شنبه، پنجم شهریور 1392، میخواهیم با یاری خداوند متعال، وبسایت نیکو دانلود را که چند روز پیش به صورت آزمایشی بر روی اینترنت رفته بود را به صورت رسمی افتتاح و بهره برداری نماییم! با این امید که بتوانیم در روز های آتی کمک هر چند کوچکی در زمینه رایانه، اینترنت و ... به ملت خون گرم و شریف ایران زمین کرده باشیم.                                 

 

 

* به زودی خواهید دید که تیم نیکو دانلود، چگونه این وبسایت را که در حال حاضر، خالی از هر گونه مطلب اضافی است، به دانلود سنتری بزرگ و کامل تبدیل خواهد کرد. دانلود سنتر که روزی در صدر قرار خواهد گرفت و خدمات ارزنده و در عین حال رایگانی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

* به زودی خواهید دید که نرم افزارها، سرگرمی ها و بازی های روز دنیا که در زمینه ها، موضوعات و رشته های مختلفی هستند و برای سیستم عامل های مختلف طراحی گردیده اند، برای دانلود و استفاده شما عزیزان و با لینک مستقیم، در سایت قرار خوهند گرفت.

 

* هر سایتی که افتتاح میشود برای خود شعاری دارد که همیشه به آن عمل میکند و به آن پایبند است. خوب پس ما هم نیز شعاری داریم:

<< از امروز آمدیم، و تا آخرین روز هم میمانیم و به وطن خدمت خواهیم کرد . >>

 

 

* خواهید دید که از ته قلب و با تمام وجود، تا آخرین روز عمر خویش به این شعار عمل خواهیم کرد و این دانلود سنتر را تا  پایان عمر خود، پابرجا و محکم نگه خواهیم داشت تا همیشه در یادها باقی بماند و فراموش نشود.

 

 

* به زودی انجمن نیکو دانلود، با امکانات کامل و بیش از ده موضوع و صد بخش متفاوت و متنوع برای استفاده کاربران آینده سایت و پرسش و پاسخ آنان در زمینه های مختلف، راه اندازی و آماده استفاده خواهد شد و خواهید توانست هر سوالی که دارید بپرسید، هر مشکلی که در چهار چوب عملکرد سایت برایتان به وجود آمده است، بیان کنید و هر جوابی را که مناسب جوابی برای سوال های سایر کاربران میدانید، به آنها بدهید. 

 

* دوستان عزیز، امروز را باید جشن گرفت، چرا که امشب، ستاره ای جوان به جمع ستارگان دنیای دیجیتال و اینترنت افزوده شد !!!

 

پس حالا، ای شماهایی که پشت رایانه، گوشی تلفن همراه خود و یا هر دستگاه دیگری نشسته اید و در حال مشاهده این صفحه از این سایت هستید، بیاین هممه با هم با صدای بلند بگیم هورررااااااااا !!!

 

شروع به کار رسمی وبسایت نیکو دانلود، بر تمامی کاربران اینترنت، وبمسترها و از همه مهم تر مدیران سایت، مبارک باد !!!                                                                                                                     

نیکو دانلود، تولدت مبارک باد !!!!!

 

 

 

تبلیغات




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 402
  • بازدید کلی : 16,611
  • پشتیبانی

    برای برقراری ارتباط با مدیریت، و هم چنین هماهنگی جهت نمایش تبلیغات شما در وبسایت میتوانید فرم ارتباط با ما را پر کنید و یا با ایمیل زیر در ارتباط باشید :

    nikoodownload.ir@gmail.com

    با تشکر، مدیریت نیکو دانلود